sâmbătă, 11 ianuarie 2014

E asa simplu
Cand esti langa mine
Parca timpu'
Si-a uitat de sine 

O ramura rupta din alunis
Binecuvanteaza cerul din vaza
Ochii tai privesc pe furis
Am aflat si noi in clipa o oaza

Maine incepe acum
Cu versuri ajunse scrum
Cu toti care vor sa rupa
Din tine macar o ramurea
Lumea iar e ceata sub lupa
O privesti asa si nu stii ce vrea
Sau te prefaci din orgoliu
Si vrei fiecare inima in insectar
Dorintele tale in arcuri de fotoliu
Cu setea unei tinereti neimplinite
Va fi fost iubire sau joaca iar
Ce cauta un om cal intre magari
De ce stelele se-nsira pe sireturi
Si tigara nu-ti vine s-o scuturi?
Sa fie in lume si un om anume
Inscris din vesnicie in zodia mea de nebunie
Timpurile, fugile mele, visele sa le scrume?
Prin el va fi din nou lumina
Din lumina ce a nascut in loc uitat?
Pentru ce el mie mi se inclina
De ce focul meu amar l-a inspirat?
El si-a luat pe umeri a noastra vina
Si mi-a numarat in palma muguri de malin
Credea ca sunt buni pentru timpii ce vin
In toate daca e un Dumnezeu
De ce sa nu cred ca ne mai nastem odata
Cand redescopar in ochii lui surasul de fata
Cand in nuferi cerul se clateste iar
Cand si clipele ratate n-au fost in zadar
Iubire sa mai fie in lume oare?
Asa pare sa sopteasca o boare
CE trece prin sufletele noastre triste
Luminate acum de limpeziri de ametiste
Incepe sa fie bine vulcanul a tacut
Vremea se-ntinde padure peste varfu-i mut
Venim spre o noua cununa a diminetii
Si plinul din sarutul dorit
Afla-vom ca am iesit din mit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

duhul

duhul